Одговори

Питање можете поставити овде.

УЛОПМС задржава право избора питања која ће бити објављена.

Одговоре на питања можете видети притиском на стрелицу са леве стране питања.


accordionfaq

Како поставити питање?

Питање можете поставити кликом на линк. Тим сајта УЛОПМС ће размотрити Ваше питање, и у зависности од процене корисности одговора већем броју људи, поставиће га у секцији одговори.


Чему служи форум и како се пријавити?

Форум је замишљен као место коме могу да приступе само чланови УЛОПМС. Служи за размену мишљења и незваничних информација које би интересовале наше чланове. Форуму приступају и чланови правног тима Удружења тако да ту можете добити и појашњења евентуалних недоумица око тумачења неког правилника или слично.

Форуму се приступа укуцавањем корисничког имена и лозинке у горњем делу интернет странице. Потом се у главном менију поред "контакти" појави поље "форум".  Кликом на "форум" се улази у исти.

 

 

 

Како постати члан Удружења?

 

Поштовани, 
Свако ко подржава циљеве Удружења може постати наш члан. Ипак смо као Удружење највише оријентисани на запослене
у примарној здравственој заштити. Члан се постаје потписивањем приступнице Удружењу и плаћањем годишње чланарине.
Све даље информације можете добити упитом на e-mail:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

Са поштовањем, 
тим сајта УЛОПМС

 

Поштовање! На који НАЧИН мислите да промените начин опхођења лекар-пацијент;лекар-лекар;лекар-сестра;сестра-пацијент?!
Како мислите да решите проблем уништавања постојећих домова здравља?
Које решење нудите за крађу разних материјала и прибора за рад из домова здравља и болница (говорим о просторијама у којима не бораве пацијенти нити имају приступ истим)?
Како ћете да решите корупцију,обзиром да су пацијенти "осуђени" да плате кад им је драга особа у критичном стању или да препусте да та драга особа умре (други лекар неће да преузме туђег пацијента) јер нема да плати и чека редове разне до бесвести (а чека их јер НЕМА да плати)?
Како ћете решити проблем телефонирања лекара,сестара (приватни разговори) док пацијент седи у ординацији и стрпљиво (после пар сати чекања да дође на ред) чека да лекар-сестра заврши разговор или лекари у таквим случајевима умеју да разговарају на две стране и да ОФРЉЕ одрађују свој посао?
Како мислите да решите и колико ревносно ћете радити на решавању било ког проблем који се десава иза затворених врата,чак и кад пацијент одлучи да КАЖЕ?
Како ћете решити проблем лекара са купљеним дипломама?
Како ћете решити проблем лекарских грешака које су довеле до смртног исхода (на рутинским операцијама),што ранијих што новонасталих?
И зашто нисте у напомени нагласили која врста питања-порука је забрањена,лако се може десити да се Вама не свиђа то сто сам питала и да из тог разлога не објавите моје писамце(а не из неког објективног разлога)? Желим Вам пуно среће и заиста се надам да ћете Васу професију довести бар до пола пута од саврсенства у коме ће и лекари и пацијенти и сво медицинско особље бити задовољни!!! Велики поздрав!

 

 

 

Поштована, 
Поводом вашег интересовања и постављених питања, можемо Вас обавестити да је Удружење лекара ОПШТЕ/ породичне
медицине Србије основано тек пре месец и по дана. Радује нас што сте приметили наш сајт, али питања која сте поставили,
већином не спадају у надлежност Удружења, тако да Вам одговоре могу дати надлежне државне институције.
Ми смо у нашим актима означили циљеве постојања Удружења које ћемо покушати да остваримо, те Вас позивамо да нам
се придружите и постанете наш члан, како бисмо се заједно борили за остварење циљева и програма Удружења, а све у
општем интересу.

Са поштовањем,
тим сајта УЛОПМС


End FAQ

FaLang traduction system by Faboba